Cum se schimbă designul spațiilor retail într-o lume post-pandemică?

Fără îndoială că magazinele fizice de retail s-au schimbat pentru totdeauna sub umbrela pandemiei. Intrarea într-un magazin arată dramatic diferit față de acum doi ani, iar comercianții își vor ajusta experiența în magazin mult timp după stoparea pandemiei.

Necesitatea de a face acest lucru este confirmată de un studiu recent al First Insight, care constată că doar 40% dintre consumatori spun că intenționează să facă cumpărături în magazine după vaccinare. Pe măsură ce comercianții își reevaluează spațiile fizice ale magazinelor pentru a menține consumatorii și angajații în siguranță, iată trei actualizări de design de luat în considerare:

Fluxul direct de trafic

Una dintre cele mai eficiente modificări din punct de vedere al costurilor este să regândiți aspectul și fluxul spațiului pentru a ajuta la ghidarea consumatorilor printr-o experiență de cumpărături mai sigură. Acest lucru poate fi realizat cu un amestec de bariere fizice și indicatori vizuali. 

Adăugarea de bariere de protecție la casă și marcarea locurilor în care clienții stau la coadă, implementarea sistemelor unidirecționale și reducerea numărului de produse expuse sunt opțiuni simple de implementat. Plexiglasul este o necesitate pentru ghișeele și casele de marcat.

Țineți cont de accesibilitate cu indicatori vizuali. O combinație de text și grafică ușor de urmărit îi poate găzdui pe cei care se simt mai confortabil cu oricare dintre metodele de identificare. Pentru oaspeții cu deficiențe de vedere, asigurați-vă că personalul poate comunica aceste nevoi cu ușurință.

Beneficii invizibile

A fost o vreme în care beneficiile constau în latte-uri și prăjituri. În timpul COVID-19, beneficiile sunt soluții invizibile, dar puternice, cum ar fi sisteme de filtrare și HVAC mai bune.

Majoritatea comercianților cu amănuntul vor limita numărul de cumpărători din magazin în viitorul apropiat, ceea ce reduce cu siguranță expunerea la aerul exterior introdus în unitățile de aer condiționat. Mai mult, e important să faceți eforturi suplimentare pentru a vă asigura că aveți cel mai eficient sistem de filtrare și HVAC posibil pentru spațiul dvs., atât pentru a crește umiditatea, cât și pentru a preveni răspândirea germenilor. Asigurați-vă că informați consumatorii despre îmbunătățiri prin semnalizarea în magazine, materiale de marketing și rețele sociale. 

Evaluează mobilierul

Acum este momentul să ne gândim la siguranță înainte de stil și asta înseamnă reevaluarea mobilierului de la intrări și holuri până la dressinguri și zone de luat masa. Îndepărtați rafturile de produse din mijlocul magazinului pentru a ajuta oamenii să se distanțeze și pentru a fluidiza traficul.

Aruncați o privire mai atentă la mobilierul dvs. pentru a vă asigura că alegerile pentru tapițerie și finisaje sunt concepute pentru a rezista solvenților duri necesari pentru a igieniza fiecare suprafață. 

„Retailul este o afacere pentru clienți. Întotdeauna încerci să ai grijă de client, să rezolvi ceva pentru client.”, a spus Erik Nordstrom. Gestionarea noului normal și menținerea siguranței magazinului este următoarea etapă în relația cu clienții.

Sursă: mytotalretail.com

Cauta produse pentru proiecte tip:

Recomandari